درویش باز هم وعده تمدید داد علیپور جای آل کثیر را می گیرد؟ گل گهر همچنان به دنبال مدافع پرسپولیس تاریخ و ساعت بازی منچستریونایتد و منچسترسیتی در فینال جام حذفی انگلیس | جنگ قهرمانی در دربی منچستر پخش زنده بازی ایران و ایتالیا در لیگ ملت‌های والیبال (۵ خرداد ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین صحبت‌های جواد نکونام پس از تساوی استقلال مقابل نساجی | نمی‌خواهند بگذارند قهرمان شویم! برنامه هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال | این‌بار، استقلال دنبال پرسپولیس! صحبت‌های اوسمار پس از پیروزی پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان | کامبک پرسپولیس در تاریخ می‌ماند جدول لیگ برتر فوتبال ایران پس از پایان هفته بیست و هشتم | پرسپولیس، صدر را از استقلال قاپید! ویدیو گل چهارم پرسپولیس به استقلال خوزستان توسط اورونوف (۴ خرداد) | کامبک پرسپولیس کامل شد! نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و هوادار (۴ خرداد ۱۴۰۳) | طلایی‌پوشان جایگاه سوم را تثبیت کردند ویدیو واکنش علیرضا بیرانوند به شعار هواداران پرسپولیس در بازی با استقلال خوزستان نتیجه بازی استقلال و نساجی قائمشهر | استقلال نبرد و دوم شد+ ویدیو گل‌ها(۴ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو خلاصه بازی استقلال تهران و نساجی قائمشهر(۴ خرداد ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان | کامبک سرخپوشان در ثانیه های پایانی(۴ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس تهران و استقلال خوزستان(۴ خرداد ۱۴۰۳) پخش زنده بازی استقلال و نساجی در لیگ برتر فوتبال ایران (۴ خرداد ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان در لیگ برتر فوتبال ایران (۴ خرداد ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پایان قایدی در الاتحادکلبای امارات پرونده استقلال با سانتاکلارا بسته شد
سرخط خبرها

دو لژیونر جوان در تیررس باشگاه پرسپولیس

  • کد خبر: ۱۱۰۶۹۹
  • ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۹
دو لژیونر جوان در تیررس باشگاه پرسپولیس
دو لژیونر جوان کشورمان در تیررس باشگاه پرسپولیس برای عقد قرارداد قرار گرفته‌اند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، باشگاه پرسپولیس قصد دارد برای تقویت تیمش در لیگ آینده بازیکنان و البته لژیونر‌هایی را جذب کند. در همین راستا مرتضی پورعلی‌گنجی و علیرضا بیرانوند پرسپولیسی شدند و قرار است لژیونر یا لژیونر‌های دیگر هم پرسپولیسی شوند.

در همین خصوص در روز‌های گذشته صحبت‌هایی در مورد حضور یونس دلفی و محمد محبی در پرسپولیس مطرح شده است. حتی دراین مورد ویدئویی از دلفی منتشر شد که کنار دوستانش اعلام می‌کند قصد حضور در ایران و پرسپولیس را دارد. پیگیری‌های ما نشان می‌دهد که دلفی در شرایطی پرسپولیسی می‌شود که محمد محبی به این تیم نیاید.

اولویت کادرفنی پرسپولیس جذب محمد محبی وینگر تیم سانتاکلاراست. محبی هم برای آمدن به پرسپولیس چراغ سبز نشان داده و اعلام کرده است دوست دارد فصل آینده را در این تیم بازی کند. همین ابراز علاقه دو طرفه شانس محبی را برای پرسپولیسی شدن بیشتر از دلفی کرده است. البته دلفی بازیکن زیر ۲۳ سال و البته آزاد است که جذبش برای پرسپولیس راحت‌تر خواهد بود، اما از نظر فنی محبی نسبت به دلفی اولویت دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->